Meditace pro sebe-léčení a sestava na ostranění bloků v těle

Meditace pro sebe-léčení s mantrou Ra Ma Da Sa

Instrukce:

Odkaz na mantru:

 

Sestava na odstranění bloků v těle

Video: (je potřeba kliknout nahoře na stránce na ikonku s kamerou) https://www.libraryofteachings.com/lecture.xqy?id=f982f131-365d-0e18-98ab-79e94f7c8682&title=Kundalini-Yoga

 

Překlad instrukcí:

  1. Pohodlný sed, ruce nad hlavu. Otáčejte nataženýma rukama proti směru hodinových ručiček. Pohybujte se rychle. 4,5 minuty.

 

  1. Natáhněte ruce nad hlavu, dlaně směřují nahoru. Ohýbejte se dopředu, dlaně a čelo se dotknou země. Potom se zase zvedněte a znovu se ohněte. 2,5 minuty.

 

  1. Stoupněte si, dejte ruce na zem a v této pozici s rukama a nohama na zemi skákejte na všech čtyřech. Soustřeďte se na pupek, s výskokem stáhněte pupík dozadu k páteři. 2 minuty.

 

  1. Ve stoje zvedněte ruce nahoru a ohýbejte se dolů – dotkněte se rukama země – znovu nahoru a dozadu. Pokračujte 1 minutu.

 

  1. Ve stoje, ruce v bok, skákejte a křižte nohy střídavě pravá vepředu, levá vepředu. Rychlý pohyb. 2 minuty.

 

  1. Stejný pohyb jako v předchozím cvičení, ale přidejte křížení natažených rukou nad hlavou. Střídavě vpředu levá, pravá ruka. 2 minuty.

 

  1. Dejte ruce v pěst, držte je před srdečním centrem, zvedněte ramena a začněte kroužit rameny v nahrbené pozici, kružte zároveň rameny i lokty. 1 minuta.

 

  1. Pozice struny 1,5 minuty.

 

  1. Posaďte se, dejte kolena k hrudníku, obejměte rukama a po páteři se houpejte dozadu a dopředu. 30 vteřin.

 

  1. Houpejte se po páteři v Pohodlném sedu nebo v Lotosovém sedu. 1,5 minuty.

 

  1. Pokračujte ve stejném pohybu jako ve cviku číslo tři (na všech čtyřech) a tancujte. 2 minuty. Je to tanec, který protáhne celé vaše tělo. Pohybujte boky, hrudníkem, bedry. Otáčejte hlavou ze strany na stranu. Hýbejte celým tělem.

 

  1. Položte se na záda a střídavě zvedejte koleno k hrudníku, druhá noha je kousek nad zemí, paralelně s podlahou a napnutá. Střídejte nohy 1,5 minuty. Vyrovnáváte Bod středu.

 

  1. Stále v leže na zádech, zvedněte ruce nahoru ke stropu, začněte pohybovat rukama k sobě a od sebe, neslyšně tleskněte rukama. Posilujete svaly na hrudníku. 1 minutu.

 

  1. V leže na zádech, ruce podél těla, úplně se uvolněte. Projektujte z bodu Třetího oka. 9 minut.

 

  1. Zpívejte mantru Sat Nám Wahe Guru. 2 minuty.

 

  1. Zakružte zápěstím, zakružte kotníky, třete chodidla a dlaně, pohoupejte se po páteři. Probuďte se.

 

  1. Stůjte v pozici Stromu. 45 vteřin. Vyměňte nohy. 15 vteřin na druhé noze. Na závěr: Použijte obě dlaně, abyste namasírovali obličej, čelo, uši, silně masírujte 1,5 minuty. Masírujte hrudník, ramena, paže. 30 vteřin. Masírujte ruce, zápěstí. 30 vteřin. Protahujte páteř (Jízda na velbloudovi). 30 vteřin. Natáhněte ruce (jedna ruka dopředu, druhá dozadu) 10 vteřin. Odpočiňte si.

 

 

 

 

 

 

 

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s