Meditace pro sebe-požehnání

Yogi Bhajan říká, že požehnání sobě samotnému je komunikace s naším vyšším Já. Je to akt pokory a vážení si sebe sama. Přijímá vše, co je součástí Jednoty a co má právo být požehnané. Prostřednictvím požehnání snižujeme naše ego.

Pozice a mudra: Pohodlný sed, rovná páteř, krční zámek. Dejte levou dlaň na srdeční centrum. Pravou ruku, dlaň směřuje dolů, dejte nad vrcholek hlavy asi 10 – 15 cm nad hlavu.

Mantra: Zpívejte nahlas, používejte špičku jazyka. Vezměte svou mysl do nebe. Ong Namó, Guru Dév Namó. Můžete použít mantru od Aykanny na videu výše nebo tuto krásnou verzi od Gurudass:

Čas: 11 minut. Posledních 30 vteřin zvyšte hlasitosti a plnou rezonanci zpěvu. Meditaci je nejlépe dělat ráno.

Na závěr: Hluboký nádech, silně stáhněte celé tělo, držte 15 vteřin. Kanonový výdech ústy (silný výdech přes kroužek ze rtů). Znovu nádech, stáhněte tělo, aby energie mohla jít do všech částí těla. Držte 15 vteřin. Kanonový výdech! Naposledy nádech a stáhněte tělo. Držte 15 vteřin. Kanonový výdech. Uvolněte se, odpočiňte si.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s